«Δεν αξίζει το Μουντιάλ χωρίς εμένα»

Ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς... ξαναχτυπά! Ο φορ της Σουηδίας τόνισε πως δεν αξίζει να παρακολουθήσει κάποιος του Μουντιάλ, από τη στιγμή που δε συμμετάσχει αυτός... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Δεν αξίζει το Μουντιάλ χωρίς εμένα»

 

Τις εντυπώσεις θέλησε να κλέψει και πάλι ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, ο οποίος τόνισε πως δεν αξίζει να παρακολουθήσει κανείς το Μουντιάλ της Βραζιλίας, αφού δε θα δώσει αυτός το παρών.

«Κατά πάσα πιθανότητα αυτή ήταν η τελευταία μου προσπάθεια να αγωνιστώ σε τελική φάση Παγκοσμίου Κυπέλλου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένα Μουντιάλ χωρίς εμένα είναι κάτι που δεν αξίζει να το παρακολουθήσει κανείς. Άρα, δεν έχει νόημα να περιμένει κανείς το Παγκόσμιο Κύπελλο», είπε ο φορ της Σουηδίας και της Παρί, που μετέτρεψε το ματς με την Πορτογαλία σε προσωπική… κόντρα με τον Κριστιάνο Ρονάλντο.

Ωστόσο, έδωσε τα συγχαρητήρια στους Ίβηρες. «Αξίζουν συγχαρητήρια στην Πορτογαλία, ωστόσο και οι δύο ομάδες άξιζαν να προκριθούν στο Μουντιάλ».

 

Πηγή : gazzetta.gr 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.