Basket League: Ανακοίνωση του Ολυμπιακού κατά της διαιτησίας – «Είναι ντροπή»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός, λίγο μετά το τέλος του δεύτερου τελικού της Basket League με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό, όπου οι «ερυθρόλευκοι» ηττήθηκαν με 67-65.

Οι Πειραιώτες μέσω της ανακοίνωσής τους έριξαν τα βέλη τους στην διαιτητική τριάδα, θεωρώντας πως οι «γκρι» είναι οι υπεύθυνοι για την ήττα τους.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

«Μόνο με τέτοια διαιτησία μπορούσαμε να χάσουμε σήμερα. Είναι ντροπή όλα αυτά που έγιναν στο ΟΑΚΑ».

Υπενθυμίζεται πως διαιτητές της αναμέτρησης ήταν οι Παπαπέτρου, Τσολάκος και Τηγάνης.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.