Μαρία Σάκκαρη: Πρόωρος αποκλεισμός από το Wimbledon

Η Μαρία Σάκκαρη δεν κατάφερε να κάνει την ανατροπή...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πρόωρα ολοκληρώθηκε η ελληνική παρουσία στο Γουίμπλεντον. Μετά τον αποκλεισμό του Στέφανου Τσιτσιπά από τον 1ο γύρο του απλού ανδρών, η Μαρία Σάκκαρη ηττήθηκε σήμερα 7-5, 6-4 από την Αμερικανίδα Σέλμπι Ρότζερς στον 2ο γύρο του απλού γυναικών και αποχαιρέτησε το μεγάλο τουρνουά του Λονδίνου.

Ο αγώνας είχε αρχίσει χθες βράδυ (30/6) και διακόπηκε λόγω σκότους μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σετ, το οποίο κέρδισε η Ρότζερς με 7-5. Η εικόνα του ματς δεν άλλαξε ουσιαστικά σήμερα, με την Ελληνίδα πρωταθλήτρια να έχει αρκετά λάθη, κυρίως σε κρίσιμους πόντους, και να έχει μεγάλο πρόβλημα στο δεύτερο σερβίς. Η Σάκκαρη έχασε ένα break point στο δεύτερο γκέιμ του δεύτερου σετ, κράτησε με μεγάλη δυσκολία το σερβίς της στο πέμπτο γκέιμ, αλλά στο έβδομο η Αμερικανίδα έκανε το break και προηγήθηκε 4-3. Η Ελληνίδα τενίστρια προσπάθησε να αντιδράσει αμέσως, αλλά δύο συνεχόμενα αβίαστα λάθη της έφεραν το 5-3 και η Ρότζερς έφτασε με το σερβίς της στο 6-4 και την πρόκριση στους «32» του Γουίμπλεντον, για δεύτερη φορά στην καριέρα της

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.