ΒΙΝΤΕΟ-Τεχνικοί: Είναι επικίνδυνο
«Είναι επικίνδυνο για το κοινό να λειτουργήσουν οι συρμοί με αυτό το προσωπικό, θα είναι ολέθριο και καταστροφικό» λέει τεχνικός του Μετρό και συμπληρώνει «θα επανέλθουμε, δεν θα τους περάσει».
Δείτε το βίντεο:
«Είναι επικίνδυνο για το κοινό να λειτουργήσουν οι συρμοί με αυτό το προσωπικό, θα είναι ολέθριο και καταστροφικό» λέει τεχνικός... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΒΙΝΤΕΟ-Τεχνικοί: Είναι επικίνδυνο
«Είναι επικίνδυνο για το κοινό να λειτουργήσουν οι συρμοί με αυτό το προσωπικό, θα είναι ολέθριο και καταστροφικό» λέει τεχνικός του Μετρό και συμπληρώνει «θα επανέλθουμε, δεν θα τους περάσει».
Δείτε το βίντεο: