Τρόμος για δύο 14χρονους στο Πεδίον του Άρεως – Τους επιτέθηκαν 20 άτομα και τους έκλεψαν τα κινητά

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Νέο περιστατικό βίας σε βάρος ανηλίκων συνέβη το απόγευμα της Τρίτης (29/8), αυτή τη φορά στο Πεδίον του Άρεως.

Δύο 14χρονοι έζησαν στιγμές τρόμου όταν δέχτηκαν επίθεση από ομάδα 20 ατόμων, με κίνητρο την ληστεία. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δράστες απείλησαν με μαχαίρι τον 14χρονο Έλληνα και τον συνομήλικο φίλο του από το Ιράν, τους ακινητοποίησαν και άρπαξαν τα κινητά τηλέφωνα που είχαν πάνω τους.

Στη συνέχεια οι «νταήδες» εξαφανίστηκαν προς άγνωστη κατεύθυνση. Οι δύο 14χρονοι κατήγγειλαν το περιστατικό στις αστυνομικές αρχές, που πραγματοποιούν έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.