Τροχαίο-σοκ στα Καμίνια: Οδηγός παραβίασε το κόκκινο, παρέσυρε μηχανή και δύο ανήλικους πεζούς και τους εγκατέλειψε

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τροχαίο σοκ συνέβη το μεσημέρι της Πέμπτης (22/5) στα Καμίνια.

Ένας 49χρονος φέρεται να παραβίασε ερυθρό σηματοδότη στη 1 το μεσημέρι, ενώ κινείτο στη συμβολή των οδών Αγ. Ελευθερίου και Δωδεκανήσου, με αποτέλεσμα να παρασύρει μία μοτοσικλέτα και να τραυματιστούν τόσο ο αναβάτης της μηχανής όσο και δύο πεζοί ανήλικοι, οι οποίοι μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία για τις πρώτες βοήθειες.

Μάλιστα, ο οδηγός του οχήματος εγκατέλειψε το σημείο του τροχαίου.

Τελικά, ο 49χρονος εντοπίστηκε και συνελήφθη από αστυνομικούς του Α’ Τ.Τ. Πειραιά. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, εγκατάλειψη τροχαίου ατυχήματος και σωματικές βλάβες.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.