Τραγωδία στην Πάτρα: Νεκρή η γυναίκα που έπεσε με το αυτοκίνητό της στο λιμάνι

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Νεκρή ανασύρθηκε η γυναίκα που έπεσε με το αυτοκίνητό της στον Μωλο της Αγίου Νικολάου στην Πάτρατο μεσημέρι της Κυριακής του Πάσχα.

Πάτρα: Αυτοκίνητο που οδηγούσε γυναίκα έπεσε στο λιμάνι

Η γυναίκα ηλικίας περίπου 46 ετών, φτάνοντας στον Μώλο με το όχημα της ανέπτυξε ταχύτητα και «βούτηξε» στη θάλασσα, σύμφωνα με το Tempo24.

Η ίδια πηγή αναφέρει ότι, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις πρόκειται για αυτοκτονία.

Το TheBest αναφέρει ότι η  γυναίκα ήταν γνωστή Πατρινή, με εμπλοκή στο χώρο των ΜΜΕ και της διαφήμισης.

Αυτόπτες μάρτυρες που βρέθηκαν μπροστά στο συμβάν ειδοποίησαν αμέσως την αστυνομία, η οποία έσπευσε στο σημείο.

Εκεί βρέθηκε και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ενώ στην επιχείρηση συμμετείχε και ένας δύτης.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.