Πάτρα: Αυτοκίνητο που οδηγούσε γυναίκα έπεσε στο λιμάνι

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι της Πάτρας, το μεσημέρι της Κυριακής του Πάσχα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του pelop.gr,  μία γυναίκα θέλησε να βάλει τέλος στην ζωή της «βουτώντας» με το ΙΧ αυτοκίνητό της στο Μώλο του Αγίου Νικολάου.

Αυτόπτες μάρτυρες που βρέθηκαν μπροστά στο συμβάν ειδοποίησαν αμέσως την αστυνομία που έσπευσε αμέσως στο σημείο.

Σύμφωνα με το tempo24, στο σημείο βρίσκεται δύτης και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Μέχρις στιγμής, δεν έχει διευκρινιστεί η κατάσταση υγείας της οδηγού.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.