Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Πέθανε το πρόωρο βρέφος – Η μητέρα του νοσηλεύεται στη ΜΕΘ με κορονοϊό

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη αφού πέθανε το πρόωρο βρέφος που γέννησε η 36χρονη γυναίκα, η οποία είναι διασωληνωμένη στο νοσοκομείο “Ιπποκράτειο”. Η 36χρονη, η οποία νοσεί με κορονοϊό, γέννησε πρόωρα στην 22η εβδομάδα κύησης και δυστυχώς το πρόωρο βρέφος δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.

Η γυναίκα που είναι ανεμβολίαστη, εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου, σύμφωνα με το thesstoday.gr. Εισήχθη στο νοσοκομείο κατά την εφημερία της Κυριακής 2 Ιανουαρίου και οι γιατροί, λόγω της κρίσιμης κατάστασης, αναγκάστηκαν να της πάρουν το μωρό με καισαρική τομή.
Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.