Τώρα-Συγκέντρωση εργαζομένων στο Μετρό στα Σεπόλια

Έξω από το κεντρικό κτίριο της διοίκησης του Μετρό στα Σεπόλια επί της οδού Κηφισού 92, παραμένουν συγκεντρωμένοι εργαζόμενοι στο Αττικό Μετρό... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συγκέντρωση εργαζομένων στο Μετρό στα Σεπόλια

Έξω από το κεντρικό κτίριο της διοίκησης του Μετρό στα Σεπόλια επί της οδού Κηφισού 92, παραμένουν συγκεντρωμένοι εργαζόμενοι στο Αττικό Μετρό.

Η πρωτεύουσα θα μείνει χωρίς μετρό και σήμερα, καθώς το Σωματείο Λειτουργίας Εργαζομένων αποφάσισε και νέα απεργία, παρά την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών που έκρινε παράνομες τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς.

Τη φωτογραφία έστειλε αναγνώστης του enikos.gr.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.