Τώρα-Κατάληψη στο υπουργείο Υγείας
Κατάληψη γίνεται αυτή την ώρα στο υπουργείο Υγείας, με τους εργαζόμενους να διαμαρτύρονται για το “σπάσιμο” των υπηρεσιών και τη μετακόμισή τους. Η κατάληψη θα συνεχιστεί και αύριο Τρίτη.
Κατάληψη γίνεται αυτή την ώρα στο υπουργείο Υγείας, με τους εργαζόμενους να διαμαρτύρονται... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Τώρα-Κατάληψη στο υπουργείο Υγείας
Κατάληψη γίνεται αυτή την ώρα στο υπουργείο Υγείας, με τους εργαζόμενους να διαμαρτύρονται για το “σπάσιμο” των υπηρεσιών και τη μετακόμισή τους. Η κατάληψη θα συνεχιστεί και αύριο Τρίτη.