Τώρα-Κατάληψη στο υπουργείο Υγείας

Κατάληψη γίνεται αυτή την ώρα στο υπουργείο Υγείας, με τους εργαζόμενους να διαμαρτύρονται... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τώρα-Κατάληψη στο υπουργείο Υγείας

Κατάληψη γίνεται αυτή την ώρα στο υπουργείο Υγείας, με τους εργαζόμενους να διαμαρτύρονται για το “σπάσιμο” των υπηρεσιών και τη μετακόμισή τους. Η κατάληψη θα συνεχιστεί και αύριο Τρίτη.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.