Το αίμα όσων τρώνε πρόχειρο φαγητό περιέχει επικίνδυνα χημικά

Τα άτομα που τρώνε μεγάλες ποσότητες πρόχειρου φαγητού έχουν εκτεθεί σε μεγάλες ποσότητες δύο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το enikos.gr στην Google

Τα άτομα που τρώνε μεγάλες ποσότητες πρόχειρου φαγητού έχουν εκτεθεί σε μεγάλες ποσότητες δύο συγκεκριμένων χημικών ουσιών που εμπεριέχονται στα πλαστικά υλικά και οι οποίες έχουν ενοχοποιηθεί για ορμονικές διαταραχές και ίσως και καρκίνο, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Environmental Health Perspectives.

Ερευνητές του Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας «Milken» στο Πανεπιστήμιο «George Washington», με επικεφαλής την Δρ Αμι Ροτα, διαπίστωσαν ότι τα άτομα που έτρωγαν μεγάλες ποσότητες πρόχειρου φαγητού είχαν 39% περισσότερες ποσότητες δύο φθαλικών εστέρων στο αίμα τους, συγκριτικά με όσους έτρωγαν λιγότερο fast food ή καθόλου.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο boro.gr

 

 

Google Προσθέστε το enikos.gr στην Google