Με πληθυσμιακά και κυκλοφοριακά κριτήρια οι νέες άδειες ταξί. Αυτό σημαίνει ότι καμία νέα άδεια ταξί δεν αναμένεται να χορηγηθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το νομοσχέδιο που έχει ετοιμαστεί, αρκεί φυσικά να το εγκρίνει η τρόικα. Ειδικά στην Αττική εξετάζεται το τιμολόγιο της μονής ταρίφας να καλύπτει πλέον το Λαύριο, τον Μαραθώνα, τα Βίλια και τα Μέγαρα.Τα βασικά σημεία:1. Καθιέρωση ελάχιστου αριθμού ταξί βάση πληθυσμιακών και συγκοινωνιακών κριτηρίων.2. Οι υφιστάμενες άδειες θα πωλούνται-μεταβιβάζονται ελεύθερα. Για κάθε άδεια που θα πωλείται, θα καταβάλλεται φόρος 20% επί των καθαρών κερδών της τελευταίας πενταετίας πριν από την πώληση.3. Μίνι βαν στην Αθήνα και τις γύρω περιοχές, χωρίς ταξίμετρο τα οποία όμως θα λειτουργούν με άδειες σημερινών ταξί που θα αποσυρθούν.4. Οι περιφέρειες θα καθορίσουν τα νέα γεωγραφικά όρια λειτουργίας των ταξί και τις έδρες, οι οποίες θα αυξηθούν εκεί που υπάρχουν ανάγκες.5. Κάθε ιδιοκτήτης θα μπορεί να επιλέγει ελεύθερα τη νομική μορφή με την οποία θα λειτουργεί, ενώ θα μπορεί να έχει στην κατοχή του πάνω από δύο έδρες.6. Ταξί θα μπορεί να αγοράζει ο καθένας, αλλά για να το δουλέψει θα πρέπει να διαθέτει ειδική άδεια.
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
10 ώρες πριν
Αρχεία Επστάιν: Οι 500 σελίδες που λείπουν, τα αναπάντητα ερωτήματα και οι επώνυμοι – Τι έπεται
ENIKOS NETWORK
Λίπος στο συκώτι: Τα καλύτερα και τα χειρότερα ροφήματα για το λιπώδες ήπαρ