Τι λέει ο Σάκης Κεχαγιόγλου για τις αποκαλύψεις του Ολλανδού ερευνητή για τον 49χρονο και την πρώην φίλη του

Τις νέες αποκαλύψεις για τον 49χρονο που έκλεψε τους πίνακες από την Εθνική Πινακοθήκη σχολίασε μιλώντας στον Alpha, ο συνήγορός του, Σάκης Κεχαγιόγλου. “Έχω μιλήσει με τον πελάτη μου, μου διέψευσε αυτές τις αποκαλύψεις, τις υποτιθέμενες αποκαλύψεις. Σας μεταφέρω τώρα αυτά που ισχυρίζεται ο ίδιος, για να είμαι ακριβέστατος. Πρόκειται πραγματικά για μια πρώην φίλη του, η οποία από ότι φαίνεται συνεργάστηκε, μίλησε με αυτόν τον Ολλανδό, ο οποίος μέσω του Twitter και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναρτά και αναφέρεται σε αυτά που του είπε η πρώην φίλη του εντολέως μου. Οπότε ήταν σημαντικό για εμένα, διαβάζοντας αυτά, να τον ρωτήσω. Μου είπε ότι δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την κλοπή που έγινε το 2012 στο Ρότερνταμ και με την κλοπή ενός πίνακα Μονέ. Το διέψευσε” τόνισε ο δικηγόρος.

Ο κ. Κεχαγιόγλου επιβεβαίωσε ότι η γυναίκα, στην οποία αναφέρεται ο Άρθουρ Μπραντ, είναι υπαρκτό πρόσωπο. “Η δική μου αίσθηση με βάση την περιγραφή του ότι πρόκειται για πρόσφατο σχετικά χωρισμό, πριν από μερικούς μήνες, και η χρονική σύμπτωση της εξιχνιάσεως της υποθέσεως, από κοινωνική και δικαστική εμπειρία με οδηγεί στο να υποθέτω και εγώ ότι ενδεχομένως είναι το πρόσωπο που συνέβαλε στην εξιχνίαση της υπόθεσης. Η οποία ενδεχομένως να γνώριζε από τον ίδιο, ίσως στα πλαίσια της σχέσης τους και του δεσμού τους, κάποια πράγματα, που μετά τον χωρισμό τους, τα κατέθεσε. Δεν μου αρέσει να κάνω δημοσίως κουτσομπολιό, αλλά αν έκανα ένα σχόλιο θα έλεγα “cherchez la femme”.

Τι αναφέρει ο Ολλανδός “ντετέκτιβ της τέχνης” για την γυναίκα – κλειδί

Ο Ολλανδός “ντετέκτιβ της τέχνης”, Άρθουρ Μπραντ, ζητεί από τον κατηγορούμενο να επιστρέψει τον κλεμμένο πίνακα του Μονέ ώστε να έχει καλύτερη ποινική μεταχείριση, γιατί σε διαφορετική περίπτωση η γυναίκα- κλειδί σε αυτή την υπόθεση, που οδήγησε τις Αρχές στα ίχνη του, θα βρίσκεται απέναντί του στο δικαστήριο. Ο άνθρωπος που τις τελευταίες ημέρες έχει προχωρήσει σε πολλές αποκαλύψεις γύρω από την “κλοπή του αιώνα” είχε υποστηρίξει, ότι ο “φαντομάς” της Εθνικής Πινακοθήκης είχε καταφέρει να πάρει στην κατοχή του και δύο πίνακες (Πικάσο και Μονέ) που είχαν κλαπεί από το Μουσείο Κούνστχαλ στο Ρότερνταμ, την ίδια χρονιά (2012) που έκαναν φτερά από την Εθνική Πινακοθήκη το “Γυναικείο Κεφάλι” του Πικάσο, ο “Ανεμόμυλος Στάμερ” του Μοντριάν καθώς και ένα προσχέδιο του Μονκάλβο.

“Έχει πολλά οικογενειακά προβλήματα και είναι λίγο χαμένος. Ταξίδευε, έφτασε στην Ολλανδία, ερωτεύτηκε μια γυναίκα και ήθελε να φτιάξουν μαζί τη ζωή τους. Πιθανότατα αυτός να είναι ο λόγος που της είπε όλη την ιστορία” σημείωσε ο Μπραντ και συμπλήρωσε: “Σε ένα βράδυ της είπε τα πάντα. Της είπε πως είχε κάνει τη ληστεία στην Εθνική Πινακοθήκη, πού είχε κρύψει τους πίνακες και ότι έχει κάνει πολλά περισσότερα”. Υπενθυμίζεται ότι στη γυναίκα αυτή φέρεται να είχε εξομολογηθεί ότι είχε τέσσερις πίνακες στην κατοχή του.

“Της τα ομολόγησε όλα και μέχρι στιγμής έχουν αποδειχθεί σωστά. Όσα είπε για τους πίνακες στην Αθήνα και γι’ αυτό πιστεύουμε ότι είπε αλήθεια και για τους πίνακες από το Μουσείο Κούνστχαλ. Της είπε πού ήταν κρυμμένοι, της έδειξε φωτογραφίες. Προγραμμάτιζαν να τους μεταφέρουν στην Ολλανδία. Ήξερε όλα όσα θα έκανε. Τη συμβούλευσα να έρθει σε επαφή με την ΕΛ.ΑΣ. και πήρε ένα τηλέφωνο σε δικηγόρο στην Αθήνα και αυτός ο δικηγόρος προφανώς επικοινώνησε με την Αστυνομία”. Ο Ολλανδός ερευνητής σε αναρτήσεις του στα social media φαίνεται βέβαιος ότι και ο πίνακας του Μονέ βρίσκεται κάπου κρυμμένος στην Ελλάδα, ενώ μεταξύ άλλων έγραψε ότι “ελπίζω ο Γιώργος και ο δικηγόρος του να καταλαβαίνουν ότι επιστρέφοντας τον Μονέ είναι προς το συμφέρον του ίδιου του Γιώργου. Κάνοντάς το αυτό, η ποινή του στη φυλακή δεν θα αυξηθεί, όπως φοβάται, αλλά θα μειωθεί. Αν δεν παραδώσει τον πίνακα, τότε η γυναίκα στην οποία εξομολογήθηκε τα πάντα θα σταθεί απέναντί του στο δικαστήριο”.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ