Θεσσαλονίκη: Υπό κατάληψη ξανά η Νομική του ΑΠΘ – Αύριο συνεδριάζουν οι καθηγητές

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Υπό κατάληψη τελεί ξανά από σήμερα Τρίτη 6 Φεβρουαρίου η Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου Φοιτητών.

Η κατάληψη θα διαρκέσει έως την άλλη Τρίτη 13 Φεβρουαρίου, όταν και θα επαναληφθεί η Γενική Συνέλευση.

Οι καθηγητές, αναμένεται να συνεδριάσουν αύριο για να αποφασίσουν πώς θα κινηθούν αναφορικά με τις εξετάσεις.

Υπενθυμίζεται ότι στην προηγούμενη γενική συνέλευση της Σχολής, με τη συμμετοχή πάνω από 600 φοιτητών, είχε αποφασιστεί η λήξη της κατάληψης, με τη διαδικασία εξέτασης για το χειμερινό εξάμηνο, αλλά και των εμβόλιμων μαθημάτων για τους φοιτητές επί πτυχίο, να συνεχίζεται κανονικά.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας:

Καταμέτρηση: 196
Κοινό Αγωνιστικό Πλαίσιο: 150
Δελτίο Τύπου: 15
Πλαίσιο Πρωτοβουλία-Ανοιχτή Σχολή: 29
Λευκά: 2

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.