Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο εργαζόμενη στην καθαριότητα – Έπεσε από απορριμματοφόρο

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Πέμπτης στην Θεσσαλονίκη, με μία γυναίκα να διακομίζεται στο νοσοκομείο.

Στις 9:30 το πρωί, μία 50χρονη γυναίκα, εργαζόμενη του Δήμου στην καθαριότητα, έπεσε από το απορριμματοφόρο εν ώρα εργασίας επί της οδού Αθηνάς και τραυματίστηκε ελαφρά στο χέρι.

Στο σημείο, σύμφωνα με την ιστοσελίδα, thestival.gr, κλήθηκε η Αστυνομία και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο μετέφερε τη γυναίκα στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.