Θεσσαλονίκη: Σταμάτησε στη μέση του δρόμου, έβαλε τη μουσική στο τέρμα και άρχισε τον χορό

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο πόδι μία γειτονιά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αργά το βράδυ της Πέμπτης. Η δυνατή μουσική αναστάτωσε τους κατοίκους, οι οποίοι βγαίνοντας στα μπαλκόνια διαπίστωσαν πως τα τραγούδια προέρχονταν από ένα αυτοκίνητο.

Ο οδηγός είχε σταματήσει στη μέση του δρόμου και αφού έβαλε τη μουσική στο τέρμα, βγήκε έξω από το αυτοκίνητό του και άρχισε να χορεύει. Στο σημείο έφτασε η αστυνομία και το… γλέντι έληξε.

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.