Θεσσαλονίκη: Νταλίκα «δίπλωσε» στο Δερβένι – Κλειστή η δεξιά λωρίδα

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Μία νταλίκα δίπλωσε νωρίς το πρωί της Τετάρτης (01/10) στο ύψος του Δερβενίου, στο ρεύμα εισόδου στη Θεσσαλονίκη.
  • Το ατύχημα σημειώθηκε γύρω στις 05.20 τα ξημερώματα, χωρίς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός.
  • Λόγω του τροχαίου, κλειστή παραμένει η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας, καθώς το οδόστρωμα είναι ολισθηρό λόγω έντονης βροχόπτωσης.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μία νταλίκα δίπλωσε νωρίς το πρωί της Τετάρτης (01/10) στο ύψος του Δερβενίου, στο ρεύμα εισόδου στη Θεσσαλονίκη.

Το ατύχημα σημειώθηκε γύρω στις 05.20 τα ξημερώματα, χωρίς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός.

Λόγω του τροχαίου, κλειστή παραμένει η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας.

Σημειώνεται πως το οδόστρωμα είναι ολισθηρό λόγω έντονης βροχόπτωσης.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.