Θεσσαλονίκη: Γυναίκα έπεσε από τρίτο όροφο πολυκατοικίας – Διεκομίσθη συνοδεία αστυνομίας στο νοσοκομείο

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μία 50χρονη γυναίκα, που έπεσε στο κενό από το μπαλκόνι τρίτου ορόφου στη Θεσσαλονίκη.

Η άτυχη γυναίκα βρέθηκε στο κενό, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, από τον τρίτο όροφο διαμερίσματος στην οδό Κολοκοτρώνη στο Κορδελιό. Το περιστατικό συνέβη λίγο πριν τις 9:00, με τις Αρχές να ειδοποιούνται άμεσα, σύμφωνα με το thesstoday.gr.

Το ΕΚΑΒ, που έφτασε στο σημείο παρέλαβε εν ζωή την τραυματία και συνοδεία ισχυρής αστυνομικής δύναμης, τεσσάρων μοτοσικλετών και ενός οχήματος, τη μετέφερε στο νοσοκομείο.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.