Θεσσαλονίκη: Απεργούν οι εργαζόμενοι του μετρό

Εικοσιτετράωρη απεργία αποφάσισε για αύριο το σωματείο εργαζομένων του μετρό Θεσσαλονίκης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Θεσσαλονίκη: Απεργούν οι εργαζόμενοι του μετρό

Εικοσιτετράωρη απεργία αποφάσισε για αύριο το σωματείο εργαζομένων του μετρό Θεσσαλονίκης, που ζητούν την ανάκληση έξι απολύσεων από το αρχαιολογικό τμήμα του έργου.

Οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν απεργία και χθες, ενώ σήμερα είχαν δίωρη στάση εργασίας και έκαναν το μεσημέρι πορεία και παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το γραφείο του γενικού γραμματέα δημοσίων έργων.

Αύριο το πρωί, στις επτά, θα συγκεντρωθούν στο εργοτάξιο του μετρό στην πλατεία Αγίας Σοφίας. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.