Θεσσαλονίκη: Ανακατάληψη στον χώρο που εκκενώθηκε το πρωί στο ΑΠΘ – Έφοδος της ΕΛ.ΑΣ. – ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός σήμανε στην ΕΛ.ΑΣ. έπειτα από την ανακατάληψη του Φυσικού στο ΑΠΘ.

Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα σήμερα (22/04) το πρωί η ΕΛ.ΑΣ. προχώρησε σε επιχείρηση εκκένωσης του «Φυσικού» που τελούσε υπό κατάληψη από το 2011 εντός του πανεπιστημιακού κάμπους της Θεσσαλονίκης.

Με φορτηγά απομακρύνθηκαν τα έπιπλα που είχαν τοποθετηθεί εντός της κατάληψης -κυρίως γραφεία – ώστε ο χώρος να αποδοθεί εκ νέου στο Πανεπιστήμιο.

Παρ΄όλα αυτά, οι άγνωστοι ανακατέλαβαν τον χώρο και έτσι η ΕΛ.ΑΣ. έκανε έναν δεύτερο γύρο επιχείρησης με νέα έφοδο για την εκκένωση εκ νέου της κατάληψης.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.