Τέμπη: «Το 50% του σιδηροδρομικού δικτύου δεν έχει τηλεδιοίκηση» – Τι υποστήριξε ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ

Την δική του εξήγηση για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη έδωσε, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου, ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Τέμπη: Ο σταθμάρχης ειδοποιήθηκε για την εμπορευματική αμαξοστοιχία 17 λεπτά πριν από την μοιραία σύγκρουση

Ερωτηθείς για την πρόσληψη σταθμαρχών με μπλοκάκια, ο κ. Τερεζάκης είπε ότι πρόκειται για ανανεώσεις συμβάσεων ανθρώπων που έχουν προσληφθεί στον ΟΣΕ εδώ και έναν χρόνο κι εκπληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές που απαιτούνται για σταθμάρχες.

Απαντώντας για τις προειδοποιήσεις από τους εργαζόμενους για ελλείψεις που καθιστούν επικίνδυνη την ασφάλεια των τρένων, ο κ. Τερεζάκης ισχυρίστηκε ότι έχουν ληφθεί υπόψη και ότι αποτελούν αντικείμενο συζητήσεων, αλλά δεν μπορούν να υλοποιηθούν από την μία μέρα στην άλλη. Ο κ. Τερεζάκης είπε ότι «από το 2007 μέχρι το 2010 το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε πέντε τηλεδιοικήσεις, σε Κόρινθο, ΣΚΑ, Λιανοκλάδι, Λάρισα και Θεσσαλονίκη. Μετά το 2010, η τηλεδιοίκηση άρχισε σιγά σιγά να καταρρέει για διάφορους λόγους». «Έτσι φτάσαμε να μην έχουμε τηλεδιοικήσεις στο μεγαλύτερο κομμάτι του δικτύου» ανέφερε.

Τραγωδία στα Τέμπη: Δύο άθικτες φιάλες υγραερίου εντοπίστηκαν στα συντρίμμια του Intercity

Ο κ. Τερεζάκης ισχυρίστηκε ακόμα ότι δεν γνωρίζει για τις παρατάσεις που πήρε η «αμαρτωλή» σύμβαση του 2014, γιατί δεν την διαχειρίζεται ο ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ βοηθά στην υλοποίηση της σύμβασης, υποστήριξε, γιατί αυτή εκτελείται υπό κυκλοφορία. Την σύμβαση αυτή, είπε, την διαχειρίζεται η ΕΡΓΟΣΕ.

Ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ είπε επίσης ότι σήμερα λειτουργεί το σύστημα τηλεδιοίκησης, μόνο σε ορισμένα κομμάτια. Ανέφερε ακόμα ότι υπάρχει πλήρη τηλεδιοίκηση στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας-Αεροδρόμιο, παρά τις περί του αντιθέτου καταγγελίες.

ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Δύο άσπονδοι φίλοι – Η προσφυγή για τα τέλη χρήσης του σιδηροδρομικού δικτύου και η απόφαση της ΡΑΣ

«Η τηλεδιοίκηση δεν λειτουργεί από το Μενίδι μέχρι την Τιθορέα, με δύο εξαιρέσεις (Αφίδνες, Οινόη), και από την έξοδο της Λάρισας μέχρι το Πλατύ» είπε ο κ. Τερεζάκης. «Αυτήν τη στιγμή, περίπου το 50% του σιδηροδρομικού δικτύου δεν έχει τηλεδιοίκηση. Βρίσκεται σε φάση ανάταξης, με χρονικό προγραμματισμό για να τελειώσει τον Ιούλιο του 2023, αν παραδοθούν εγκαίρως τα ανταλλακτικά που έχει ζητήσει ο ΟΣΕ» τόνισε.

«Το κομμάτι που αφορά από τις Αχαρνές μέχρι το Πλατύ θα έχει κατασκευαστεί και θα έχει τεθεί σε λειτουργία έως τον Ιούλιο του 2023. Ήδη το κομμάτι από Τιθορέα μέχρι Δομοκό δουλεύει κανονικά» κατέληξε ο κ. Τερεζάκης.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ