Συνάντηση Μητσοτάκη με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Enagás-Τι συζήτησαν

Στο Μέγαρο Μαξίμου έγινε η συνάντηση Μητσοτάκη με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Enagás

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Enagás, Arturo Aizpiri συναντήθηκε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο Μέγαρο Μαξίμου.

Τσίπρας σε συνταξιούχους: Ο Μητσοτάκης σας εξαπάτησε αισχρά και διπλά – Τι είπε για τα αναδρομικά

Η εταιρία είναι ένας από τους στρατηγικούς επενδυτές σε ΔΕΣΦΑ και TAP και ο μεγαλύτερος διαχειριστής LNG της Ευρώπης. Τονίστηκε το πολύ καλό επίπεδο της μέχρι σήμερα συνεργασίας μέσω της επένδυσης στον ΔΕΣΦΑ και συζητήθηκαν οι προοπτικές για νέες επενδύσεις στο πλαίσιο της αναβάθμισης του ρόλου της Ελλάδας ως ενεργειακού κόμβου στη νοτιοανατολική Ευρώπη.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο ειδικός σύμβουλος του πρωθυπουργού για θέματα ενέργειας Νίκος Τσάφος, η διευθύνουσα σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ Maria Rita Galli και ο επικεφαλής εταιρικών υποθέσεων του ΔΕΣΦΑ Fernando Kalligas.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.