Συναγερμός στην Πάτρα: Το «έσκασε» 39χρονος από το νοσοκομείο του Ρίου – Έχει μαζί του μαχαίρι

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός έχει σημάνει στην ΕΛ.ΑΣ. στην Πάτρα καθώς έφυγε από το νοσοκομείο του Ρίου ένας 39χρονος, ο οποίος είναι οπλισμένος. Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας, tempo24.news, ο 39χρονος νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου, στην Ψυχιατρική Κλινική.

Κάποια στιγμή το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό αντιλήφθηκε την απουσία του.

Τον έψαξαν παντού στο νοσοκομείο και δεν τον βρήκαν. Τότε ενημέρωσαν τους αστυνομικούς οι οποίοι τον αναζητούν στην ευρύτερη περιοχή του Ρίου.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.