Στάση εργασίας στα λεωφορεία την Δευτέρα – Ποιες ώρες τραβούν «χειρόφρενο»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία την Δευτέρα 3 Απριλίου, μεταξύ 11.00 και 16:00. Την στάση εργασίας προκήρυξε το Σωματείο Τεχνικών και Εργαζόμενων ΟΑΣΑ-ΟΣΥ, που καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12.00 στα κεντρικά γραφεία της ΟΣΥ.

Σε ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι τονίζουν ότι μετά την τραγωδία των Τεμπών είναι επιβεβλημένη η διασφάλιση ασφαλών δημόσιων συγκοινωνιών για το κοινό και τους εργαζόμενους μέσω της ανανέωσης του στόλου και την υλοποίηση της υπογεγραμμένης ΕΣΣΕ.

«Η συγκοινωνία είναι δημόσιο αγαθό και η ανθρώπινη ζωή δεν κοστολογείται, η ανθρώπινη ζωή δεν έχει αξία» τονίζουν.

Στάση Εργασίας Λεωφορεία

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.