ΦΩΤΟ από το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησαν και πυρπόλησαν οι ληστές της Κηφισιάς

Μετά την ένοπλη ληστεία στην Κηφισιά, στη βιομηχανία «Υφαντής αλλαντικά»... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά την ένοπλη ληστεία στη βιομηχανία «Υφαντής αλλαντικά», οι δράστες πυρπόλησαν το πρώτο όχημα διαφυγής, μάρκας BMW, στην συμβολή των οδών Λαΐου και Κρέοντος στην Κηφισιά.

Στη συνέχεια επιβιβάστηκαν στο δεύτερο αυτοκίνητο, το οποίο εντόπισαν άνδρες της Ομάδας ΔΙΑΣ και τους καταδίωξαν.

Μετά από ανταλλαγή πυροβολισμών, οι δράστες κατάφεραν να διαφύγουν.

Εξονυχιστικές έρευνες διεξάγονται αυτή την ώρα για τον εντοπισμό των ληστών, στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Αττικής.

Δείτε τις φωτογραφίες από το πρώτο καμένο αυτοκίνητο:

Διαβάστε επίσης:

ΦΩΤΟ από το σημείο της αιματηρής ληστείας στην Κηφισιά

Καίγεται αυτοκίνητο στον Ασπρόπυργο – ΤΩΡΑ

Ληστεία με καλάσνικοφ στην Κηφισιά – Δύο τραυματίες

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.