Ληστεία με καλάσνικοφ στην Εύβοια

Συναγερμός σήμανε στην αστυνομική Διεύθυνση της Εύβοιας μετά από ληστεία που... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός σήμανε στην αστυνομική Διεύθυνση της Εύβοιας μετά από ληστεία που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγη ώρα στην περιοχή της Ερέτριας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το lamiareport.gr, οι δυο ληστές επιτέθηκαν σε χρηματαποστολή και στη συνέχεια διέφυγαν με ένα μαύρο τζιπ. Οι δράστες είναι οπλισμένοι με βαρύ εξοπλισμό και από τις κινήσεις τους, φάνηκαν «επαγγελματίες».

Τέλος, δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό το ποσό που άρπαξαν.

 

ΠΗΓΗ: lamiareport.gr

Διαβάστε επίσης:

Αλμυρός: Επίθεση σε 61χρονο περιπτερά από νεαρό για 15 ευρώ

Πήγαν βόλτα στη θάλασσα και είχαν για παρέα τα… δελφίνια

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.