Τους είχαν συλλάβει τον Ιούνιο αμέσως μετά την ληστεία στην Κύμη Ευβοίας. Όπως αποδείχθηκε από την έρευνα των αστυνομικών, οι ίδιοι είχαν κάνει και τη ληστεία σε τράπεζα της Θήβας τον Φεβρουάριο του 2010.Σύμφωνα με την αστυνομία, οι δράστες εισέβαλαν στα υποκαταστήματα με αποκριάτικες μάσκες, απειλούσαν τους υπαλλήλους με κοντόκαννη καραμπίνα και πιστόλι και χρησιμοποιούσαν για την διαφυγή τους κλεμμένα αυτοκίνητα, στα οποία φρόντιζαν να τοποθετούν κλεμμένες πινακίδες κυκλοφορίας.Πηγή: lamiareport.gr
Oι ληστές με τα αποκριάτικα
Τους είχαν συλλάβει τον Ιούνιο αμέσως μετά την ληστεία στην Κύμη Ευβοίας. Όπως αποδείχθηκε από την έρευνα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ