Οι επιδόσεις στα μαθηματικά δείχνουν πόσο έξυπνο είναι ένα παιδί;

Οι επιδόσεις στα μαθηματικά δείχνουν πόσο έξυπνο είναι ένα παιδί;

Αυτό που καθορίζει την ανάπτυξη της επίτευξης μαθηματικών επιδόσεων δεν είναι πόσο έξυπνοι είναι οι μαθητές αλλά πόσο υψηλά κίνητρα έχουν και πώς διαβάζουν. Αυτό είναι το κύριο εύρημα μιας νέας μελέτης που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Child Development.

Η μελέτη αυτή διεξήχθη από ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου και στο Πανεπιστήμιο του Bielefeld. “Ενώ η ευφυία, όπως αξιολογείται από τα τεστ νοημοσύνης, είναι σημαντική στα πρώτα στάδια ανάπτυξης των μαθηματικών ικανοτήτων, στην κατοπινή ανάπτυξη των μαθητών παίζουν περισσότερο ρόλο τα κίνητρα και οι δεξιότητες μελέτης”, σύμφωνα με τον Kou Murayama, μεταδιδακτορικό ερευνητή της ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο UCLA (ο οποίος βρισκόταν στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου, όταν έκανε αυτή τη μελέτη). Ο Murayama μαζί με συναδέλφους μελέτησαν έξι ετήσια σύνολα δεδομένων από μια γερμανική μακροπρόθεσμη μελέτη που αξιολογούσε τις μαθηματικές ικανότητες σε 3.520 μαθητές από την πέμπτη μέχρι την 10η τάξη. Διερεύνησαν πώς τα κίνητρα, οι ικανότητες στον τρόπο μελέτης και η ευφυία μαζί προέβλεπαν την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των μαθηματικών επιτευγμάτων για διάστημα πέντε τών.

Διαβάστε τη συνέχεια στο boro.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ