Νεκρός ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του Μετρό στον σταθμό «Εθνική Άμυνα»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Nεκρός ανασύρθηκε ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του Μετρό στον σταθμό Εθνική Άμυνα.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πυροσβεστική, «σορός άνδρα ανασύρθηκε από συρμό του Μετρό πλησίον του σταθμού “Εθνική Άμυνα” και παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Στην επιχείρηση ανάσυρσης έλαβαν μέρος δώδεκα πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.