Νέα δεδομένα για τα οφέλη του θηλασμού

Νέα μελέτη, που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό JAMA Pediatrics, έδειξε ότι τα παιδιά που θήλασαν για διάστημα ίσο ή μεγαλύτερο των 6 μηνών διέτρεχαν χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης λευχαιμίας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το enikos.gr στην Google

Νέα μελέτη, που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό JAMA Pediatrics, έδειξε ότι τα παιδιά που θήλασαν για διάστημα ίσο ή μεγαλύτερο των 6 μηνών διέτρεχαν χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης λευχαιμίας, συγκριτικά με εκείνα που θήλασαν για λιγότερο από 6 μήνες ή καθόλου. Διαβάστε τη συνέχεια στο boro.gr

Google Προσθέστε το enikos.gr στην Google