Nα πάω το παιδί στο βρεφονηπιακό σταθμό ή όχι;

Υπάρχουν πολλές συζητήσεις γύρω από το θέμα εάν πρέπει οι γονείς να στείλουν τα παιδιά τους στον βρεφονηπιακό σταθμό. .. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Υπάρχουν πολλές συζητήσεις γύρω από το θέμα εάν πρέπει οι γονείς να στείλουν τα παιδιά τους στον βρεφονηπιακό σταθμό. 

Οι μαμάδες που δεν εργάζονται έχουν το πλεονέκτημα να τα κρατάνε στο σπίτι σε αντίθεση με εκείνες που εργάζονται και δεν έχουν κάποια γιαγιά ή παππού για να το αφήσουν.

Σε όποια από τις δύο περιπτώσεις και αν ανήκει κάποια μητέρα είναι θετικό για τα παιδιά ηλικίας 3-4 χρονών, να ξεκινούν την «εκπαίδευση» τους σε παιδικούς σταθμούς και να γίνονται ανεξάρτητα και πιο κοινωνικά.

Δείτε τη συνέχεια στο boro.gr

 

Δείτε επίσης:

Εκτός σταθμών κινδυνεύουν να μείνουν 25.000 παιδιά

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.