Μετρό Θεσσαλονίκης: Ακινητοποιήθηκαν οι συρμοί λόγω βλάβης στην ευθυγράμμιση – ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εκτός λειτουργίας έχουν βγει οι συρμοί του μετρό Θεσσαλονίκης εδώ και μισή ώρα, μέχρι να επιδιορθωθεί μία βλάβη στην ευθυγράμμιση.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thesstoday, το πρόβλημα εμφανίστηκε σε συρμό της τροχιάς 2. Μόλις έφτασε στον σιδηροδρομικό σταθμό, διαπιστώθηκε ότι ο συρμός δεν ευθυγραμμιζόταν με τις πόρτες. Έτσι, επέστρεψε στην προηγούμενη στάση (σσ. Δημοκρατίας) για να αποβιβαστούν οι επιβάτες.

Για λόγους ασφαλείας, έχουν ακινητοποιηθεί όλοι οι συρμοί, έως ότου αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.