Μεσολόγγι: 15χρονος απείλησε με μαχαίρι και λήστεψε 13χρονο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ακόμη ένα περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων σημειώθηκε, αυτή τη φορά στο Μεσολόγγι, όπου ένας 15χρονος απείλησε με μαχαίρι έναν 13χρονο, και του έκλεψε το κινητό.

Συγκεκριμένα, ο 15χρονος πλησίασε το 13χρονο θύμα, ενώ περπατούσε, και με την απειλή μαχαιριού, του απέσπασε το κινητό του τηλέφωνο.

Ο ανήλικος ενημέρωσε την αστυνομία και, λίγη ώρα αργότερα, αστυνομικοί εντόπισαν και συνέλαβαν τον 15χρονο. Μαζί του συνελήφθησαν και οι παππούδες του, που είχαν την επιμέλεια του παιδιού, για παραμέληση εποπτείας, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Ο ανήλικος θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα πρωτοδικών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.