Μαρτυρία Τούρκου διακινητή: Πάμε τους μετανάστες στα νησιά με εντολή Ερντογάν – ΒΙΝΤΕΟ

"Από εδώ τους αφήνουμε και πάνε στην Ελλάδα σε 20 - 25 λεπτά" λέει μεταξύ άλλων ο διακινητής...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συνεχίζονται οι προκλήσεις της Τουρκίας όσον αφορά στο μεταναστευτικό, με Τούρκο διακινητή μεταναστών να ομολογεί σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ότι με εντολή Ερντογάν μεταφέρουν μετανάστες στα ελληνικά νησιά.

“Οι μετανάστες κατάλαβαν λάθος και πήγαν στη συνοριακή γραμμή. Από εκεί δεν μπόρεσαν να περάσουν. Το πέρασμα είναι εδώ. Μόλις το μάθουν σε λίγες ημέρες, θα έρθουν όλοι εδώ… Κατασκευάζουμε φουσκωτά σκάφη και μηχανές. Έχει κόστος 7 – 8 χιλιάδες ευρώ, κερδίζουμε 2.000 ευρώ. Μπαίνουν μέσα 35 άνθρωποι αν και μπορούν να μπουν 45, όμως για την ασφάλειά τους δεν μπαίνουν και τόσοι πολλοί. Από εδώ τους αφήνουμε και πάνε στην Ελλάδα σε 20 – 25 λεπτά” ομολογεί ο Τούρκος διακινητής.

Δείτε το βίντεο από τον Alpha:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.