Λάρισα – Θεσσαλονίκη: Ταλαιπωρία για εκατοντάδες εργαζομένους που χρησιμοποιούν τον προαστιακό – «Ζητάμε έστω ένα δρομολόγιο» λένε στο enikos.gr

Λάρισα τρένο

Μπορεί η επανεκκίνηση των τρένων και του προαστιακού να έχει πραγματοποιηθεί έστω και «μουδιασμένα» με τις μνήμες της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη να είναι ακόμα νωπές, ωστόσο η αναστολή των δρομολογίων του προαστιακού στην γραμμή ΛάρισαΘεσσαλονίκη φαίνεται να δυσκολεύει την καθημερινότητα τουλάχιστον 400 εργαζομένων.  

Του Δημήτρη Καλογερόγιαννη

Εκπαιδευτικοί και δημόσιοι υπάλληλοι οι περισσότεροι στο επάγγελμα, χρησιμοποιούσαν σε καθημερινή βάση το τρένο με σκοπό να μεταβούν στην εργασία τους στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης αλλά και σε ενδιάμεσους σταθμούς στους οποίους σταματούσε ο προαστιακός προτού μπει «χειρόφρενο».

«Εδώ κι έναν μήνα τουλάχιστον 400 άτομα αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε στην δουλειά μας με τα δικά μας αυτοκίνητα. Συνεπώς, τα έξοδα για τη μετακίνησή μας έχουν αυξηθεί. Πριν, χρησιμοποιούσαμε το τρένο και επειδή η μετακίνηση ήταν καθημερινή, είχαμε πετύχει με το Εργατικό Κέντρο Λάρισας έκπτωση ύψους 20% στα εισιτήρια», τονίζει στο enikos.gr ο κ. Τζιώρας και στην συνέχεια προσθέτει ότι «δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων αλλά και ασφάλειας. Οι επαρχιακοί δρόμοι τους οποίους διασχίζουμε καθημερινά είναι δύσβατοι άρα και επικίνδυνοι».

Ο κ. Τζιώρας αναφέρει, επίσης,  ότι «μέχρι να αποκατασταθούν τα δρομολόγια του Προαστιακού η Hellenic Train έχει τοποθετήσει λεωφορεία για την διαδρομή Λάρισα-Θεσσαλονίκη, τα οποία μπορεί μεν να σταματούν σε όλες τις στάσεις που σταματούσε και ο προαστιακός, ωστόσο ο χρόνος διεξαγωγής του δρομολογίου σχεδόν διπλασιάζεται».

«Τα λεωφορεία αυτά καλύπτουν σε 3,5 ώρες μία διαδρομή που ο προαστιακός θέλει το πολύ δύο ώρες για να ολοκληρώσει. Όπως είναι κατανοητό είναι μεγάλη η ταλαιπωρία και η κούραση για όσους χρησιμοποιούν το λεωφορείο προκειμένου να φτάσουν στην δουλειά», λέει χαρακτηριστικά ο επιβάτης του τρένου. Σχολιάζοντας την επανεκκίνηση των Intercity τονίζει ότι «τα δρομολόγια δεν συμβαδίζουν με τις ώρες που πηγαίνουμε στην εργασία μας, ενώ την ίδια στιγμή δεν πραγματοποιούν στάσεις σε όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς στους οποίους θέλει ο καθένας να αποβιβαστεί. Άρα δεν μας βολεύουν».

«Εδώ κι έναν μήνα δεν έχει γίνει τίποτα, η υπομονή μας εξαντλείται και παραμένει άγνωστο το πότε θα αποκατασταθούν τα δρομολόγια», υπογραμμίζει στο enikos.gr o κ. Τζιώρας.

«Αυτό που συμβαίνει είναι τραγικό αν αναλογιστεί κανείς ότι μέχρι πρότινος υπήρχαν 11 δρομολόγια για την γραμμή Λάρισα-Θεσσαλονίκη. Είναι επιτακτική η ανάγκη να ξεκινήσει τουλάχιστον ένα δρομολόγιο για να μπορούμε να πηγαίνουμε από το σπίτι στην εργασία και το αντίστροφο»

Τέλος, ο κ. Τζιώρας αποκαλύπτει στο enikos.gr ότι οι 400 επιβάτες που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο τρένο, καταγγέλλουν ότι η Hellenic Train δεν απαντά στις οχλήσεις τους και δεν τους έχει ενημερώσει για το παραμικρό σε σχέση με τον χρόνο αποκατάστασης των δρομολογίων.

«Είναι οξύμωρο να επιστρέφουν δευτερεύοντα δρομολόγια και να παραγκωνίζεται ένας συρμός που εξυπηρετεί τουλάχιστον 400 άτομα. Το μόνο που ζητάμε είναι έστω ένα δρομολόγιο», καταλήγει ο Θέμης Τζιώρας.

 

Exit mobile version