Κρήτη: Γαμπρός έκανε είσοδο στο γλέντι του γάμου με το “Καλημέρα ήλιε” – ΒΙΝΤΕΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χαμός σε γάμο στην Κρήτη, όταν ο γαμπρός έκανε είσοδο στο γλέντι με το “Καλημέρα ήλιε” του Μάνου Λοΐζου, που αποτελούσε τον άτυπο ύμνο του ΠΑΣΟΚ.

Χθες, παντρεύτηκαν η Νικολέτα Κενδριστάκη και ο Ζάχος Δερμιτζάκης. Ο γάμος του ζευγαριού έγινε νότια της Κρήτης και πιο συγκεκριμένα στην Άρβη, απ’ όπου κατάγεται η νύφη.

Το γλέντι έγινε στο λιμάνι του χωριού, σύμφωνα με το ekriti.gr, και όταν ο γαμπρός εισήλθε με την συγκεκριμένη μουσική υπόκρουση, οι καλεσμένοι τον “αποθέωσαν” με φωτοβολίδες και χειροκροτήματα.

Δείτε το βίντεο:

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.