Κρατούμενος απέδρασε από το νοσοκομείο Φιλιατών

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μεγάλη κινητοποίηση των αρχών μετά την απόδραση ενός κρατούμενου από το νοσοκομείο Φιλιατών, το μεσημέρι της Δευτέρας (27/5).

Σύμφωνα με πληροφορίες του thespro.gr, ο 32χρονος κρατείτο σε ειδικά διαμορφωμένο θάλαμο σε κελί του νοσοκομείου, προκειμένου να οδηγηθεί στις φυλακές. Είχε καταδικαστεί την περασμένη Παρασκευή με αυτόφωρη διαδικασία για περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας. 

Την Κυριακή, ο 32χρονος εκδήλωσε ασθένεια και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, απ’ όπου απέδρασε σήμερα κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Οι αστυνομικές αρχές έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό του 32χρονου.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.