Κορονοϊός: Συναγερμός στη Φθιώτιδα για κρούσματα σε μοναστήρι – Νόσησαν όλες οι μοναχές

Η ηγουμένη του μοναστηριού μάλιστα ήδη νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Λαμίας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές αφού επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που θέλουν τις μοναχές μοναστηριού που βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Λαμίας να έχουν νοσήσει από κορονοϊό. Η ηγουμένη του μοναστηριού μάλιστα ήδη νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Λαμίας. Πρόκειται για μοναστήρι παλαιοημερολογιτών και σύμφωνα με το tvstar.gr, εκτός από την ηγουμένη έχουν παρουσιάσει υψηλό πυρετό και οι υπόλοιπες 20 μοναχές.

Ανάμεσα σε αυτές και μια ηλικιωμένη 103 ετών, η οποία όμως έχει ήπια συμπτώματα. Όλες οι μοναχές είναι σε καραντίνα μέσα στο μοναστήρι και έχει ζητηθεί η βοήθεια του δήμου Λαμιέων και της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας προκειμένου να προμηθευτούν τρόφιμα και φάρμακα.

Πηγή: tvstar.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.