Κορονοϊός-Αλεξανδρούπολη: Θετική μία μοναχή σε μοναστήρι της Μάκρης

Συναγερμός έχει σημάνει και στην Αλεξανδρούπολη για τον κορονοϊό...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός έχει σημάνει και στην Αλεξανδρούπολη για τον κορονοϊό. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, μία μοναχή σε μοναστήρι της Μάκρης βρέθηκε θετική στον κορονοϊό.

Αρχικά, η γυναίκα έκανε εισαγωγή εισαγωγή στο ΓΠΝΑ προκειμένου να υποβληθεί σε εγχείρηση χολής. Το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε πριν την εγχείρηση έδειξε ότι η μοναχή είναι θετική στον κορονοϊό και έτσι από εχθές νοσηλεύεται στο νοσοκομείο, ενώ έχουν ξεκινήσει όλες οι διαδικασίες της ιχνηλάτησης των επαφών της και των απαραίτητων ελέγχων.

Έπειτα από αυτές τις εξελίξεις, με εντολή του Μητροπολίτη Ανθίμου το μοναστήρι έκλεισε, ενώ ακυρώθηκαν όλες οι εορταστικές εκδηλώσεις για τον Δεκαπενταύγουστο.

Πηγή: ΕΡΤ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.