Από τις 10:00 το πρωί εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση προχώρησαν σε συμβολική κατάληψη του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης.Λόγω της κατάληψης οι πολίτες δεν εξυπηρετούνται τουλάχιστον όχι πριν από τη 13:00 οπότε και θα αποχωρήσουν.Η ΠΟΕ-ΟΤΑ καλεί τους εργαζόμενους σε γενικές συνελεύσεις, προκειμένου να ενημερωθούν για τα «νέα βάρβαρα μέτρα της συγκυβέρνησης και της τρόικας και να προετοιμασθεί η συμμετοχή στις επερχόμενες κινητοποιήσεις».
Πηγή: seleo.gr
Κατέλαβαν το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης
Από τις 10:00 το πρωί εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση προχώρησαν σε συμβολική κατάληψη του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ