Κατέλαβαν το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

Από τις 10:00 το πρωί εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση προχώρησαν σε συμβολική κατάληψη του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Από τις 10:00 το πρωί εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση προχώρησαν σε συμβολική κατάληψη του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης.Λόγω της κατάληψης οι πολίτες δεν εξυπηρετούνται τουλάχιστον όχι πριν από τη 13:00 οπότε και θα αποχωρήσουν.Η ΠΟΕ-ΟΤΑ καλεί τους εργαζόμενους σε γενικές συνελεύσεις, προκειμένου να ενημερωθούν για τα «νέα βάρβαρα μέτρα της συγκυβέρνησης και της τρόικας και να προετοιμασθεί η συμμετοχή στις επερχόμενες κινητοποιήσεις».  Πηγή: seleo.gr  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.