“Κατασκηνώνουν” στον Οίκο Ναύτου

Σε επ’ αόριστον κατάληψη των γραφείων που στεγάζεται ο Οίκος Ναύτου, προχωρούν σήμερα οι εργαζόμενοι...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε επ’ αόριστον κατάληψη των γραφείων που στεγάζεται ο Οίκος Ναύτου, προχωρούν σήμερα οι εργαζόμενοι, που αντιτίθενται στην ένταξη του φορέα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των ναυτικών από 01/04/2012, στον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας.Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων, Στέργιος Γκιουλάκης, χαρακτηρίζει σε δηλώσεις του πρόχειρο το νομοσχέδιο, τονίζοντας ότι δεν υπάρχει καμία διάταξη που να διασφαλίζει τις θέσεις εργασίας των υπαλλήλων στο σύνολό τους. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.