Καταγγελία για Hellenic Train: Ακύρωσαν το εισιτήριό της με τρένο και μετά της ζητούσαν χρήματα για… λεωφορείο

Νέα καταγγελία έρχεται στo φως της δημοσιότητας για την Hellenic Train, η οποία δεν πραγματοποιεί δρομολόγια με τρένα μέχρι να γίνει η επανεκκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Η καταγγέλλουσα Δήμητρα Τσαμουρτζόγλου ανέφερε ότι η μητέρα της ήθελε να ταξιδέψει από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και είχε κλείσει τα εισιτήρια, πριν γίνει το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Όταν κάλεσε την Hellenic Train για να ζητήσει πίσω τα χρήματά της, η εταιρεία την ενημέρωσε ότι έχει ξεκινήσει τα δρομολόγια με λεωφορεία.

Η εταιρεία τους απάντησε πως επειδή έχουν αγοράσει οικονομικό εισιτήριο, για να χρησιμοποιήσουν το λεωφορείο θα πρέπει να ακυρώσουν αυτό το εισιτήριο και να βγάλουν καινούργιο, πληρώνοντας περίπου 20 ευρώ επιπλέον.

Στα λεωφορεία της είπαν να κάνει ηλεκτρονικά την κράτηση του εισιτηρίου της και να πληρώσει 37 ευρώ, καθώς επειδή είχαν κάνει την κράτηση με voucher, δεν θα μπορούν να πάρουν πίσω την επιστροφή από το εισιτήριο του τρένου.

Όταν η γυναίκα παραπονέθηκε για την ταλαιπωρία που βίωνε η μητέρα της, εκπρόσωπος της εταιρείας της συνέστησαν να βρει τη φόρμα για τις καταγγελίες στο διαδίκτυο και να σκανάρει τα εισιτήρια, προκειμένου να εξεταστεί το αίτημά της. Μάλιστα, ένας υπάλληλος της εταιρείας της είπε ότι «Θα μπορούσα να το είχα ακυρώσει και να μην σας ενημερώσω. Σας το λέω κιόλας ότι δεν θα μπουν τα λεφτά».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ