Φωτιά στον Ασπρόπυργο: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αττική Οδό

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στο τμήμα της Αττικής Οδού που είχε κλείσει λόγω της φωτιάς που είναι σε εξέλιξη στον Ασπρόπυργο.

Συγκεκριμένα είχε κλείσει από περίπου τις 2 το μεσημέρι της Τρίτης το τμήμα της Αττικής Οδού από την περιφερειακή Αιγάλεω έως τα διόδια Ελευσίνας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.