Φωτιά σε καφετέρια στους Αγίους Αναργύρους – ΒΙΝΤΕΟ

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Φωτιά ξέσπασε τα ξημερώματα της Πέμπτης (17/08) σε εγκαταλελειμμένη καφετέρια στους Αγίους Αναργύρους.
  • Στην κατάσβεσή της συμμετείχαν 12 πυροσβέστες με 4 οχήματα και υδροφόρα ΟΤΑ.
  • Σύμφωνα με το OPEN, χρήστες ουσιών φαίνεται πως προκάλεσαν την πυρκαγιά.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Φωτιά ξέσπασε τα ξημερώματα της Πέμπτης (17/08) σε εγκαταλελειμμένη καφετέρια, επί της λεωφόρου Δημοκρατίας, στους Αγίους Αναργύρους.

Στην κατάσβεσή της συμμετείχαν 12 πυροσβέστες με 4 οχήματα και υδροφόρα ΟΤΑ.

Σύμφωνα με το OPEN, ενώ η καφετέρια έχει καθαριστεί πολλές φορές, χρήστες ουσιών την χρησιμοποιούν ως χώρο για να κοιμούνται. Φαίνεται πως οι ίδιοι άναψαν φωτιά, τους ξέφυγε, με αποτέλεσμα η καφετέρια να παραδοθεί στις φλόγες.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.