Έβγαλε selfie με τον Διαμαντίδη και τον Σπανούλη την ώρα του… παιχνιδιού – ΒΙΝΤΕΟ

Τι πιο ωραίο να έχεις μία φωτογραφία στο άλμπουμ σου με τους δύο κορυφαίους μπασκετμπολίστες της Ελλάδας. Αυτό φαίνεται ότι σκέφτηκε και ο φίλαθλος του Ολυμπιακού... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τι πιο ωραίο να έχεις μία φωτογραφία στο άλμπουμ σου με τους δύο κορυφαίους μπασκετμπολίστες της Ελλάδας. Αυτό φαίνεται ότι σκέφτηκε και ο φίλαθλος του Ολυμπιακού, ο οποίος κατά τη διάρκεια του χθεσινού ντέρμπι κατάφερε να βγάλει μία selfie με τον Δημήτρη Διαμαντίδη και τον Βασίλη Σπανούλη.

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα 

Πηγή βίντεο youtube, Chris Menios

Διαβάστε επίσης:

Τη Δευτέρα ο 4ος τελικός των “αιωνίων”

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.