Επαναλαμβανόμενες απεργίες σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ

Ακινητοποιημένα θα μείνουν την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017 τα μέσα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ακινητοποιημένα θα μείνουν την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017 τα μέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ) της Αθήνας, λόγω της 24ωρης απεργίας των εργαζομένων.

24ωρες απεργίες όμως σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ αποφασίστηκαν και για την Τετάρτη 1 Μαρτίου και Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017.

Τα σωματεία των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ αντιδρούν στη νομοθετική ρύθμιση που προωθεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με την οποία η εμπορική εκμετάλλευση σταθμών και λοιπών χώρων της ΣΤΑΣΥ εκχωρείται στον ΟΑΣΑ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.