Ένταση σε πορεία έξω από την Πρεσβεία του Ισραήλ: Κλειστός ο κόμβος Κηφισίας-Κατεχάκη

Ένταση σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης σε πορεία αλληλεγγύης στους Παλαιστίνιους

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένταση μεταξύ διαδηλωτών και Αστυνομίας σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 12 Μαΐου σε πορεία, που πραγματοποιούν η Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό Λαό και συλλογικότητες έξω από την πρεσβεία του Ισραήλ στην Αθήνα.

Στο σημείο υπάρχουν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις με λεωφορεία των ΜΑΤ να έχουν αποκλείσει την πρόσβαση στην πρεσβεία. Αυτήν την ώρα είναι κλειστός ο κόσμος Κηφισίας – Κατεχάκη στο ύψος της πρεσβείας του Ισραήλ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.