Έληξε η κατάληψη στο Πολυτεχνείο – ΤΩΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άνοιξαν πριν από λίγο οι πύλες του Πολυτεχνείου το οποίο τελούσε υπό κατάληψη, μετά από παρέμβαση φοιτητικών συλλόγων. Αυτήν την ώρα οι καταληψίες έχουν περιοριστεί σε ένα κτίριο του ΕΜΠ.

Νωρίτερα, εκατοντάδες φοιτητές είχαν πραγματοποιήσει πορεία προς το Πολυτεχνείο, προκεμένου να ανοίξουν οι πόρτες του Ιδρύματος για τον εορτασμό της 44ης επετείου της εξέγερσης.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.